morreth: (Default)
morreth ([personal profile] morreth) wrote2015-06-05 01:17 am

Питання до всіх, хто "я не проти геїв, я проти зухвалих демонстрацій"

Ну гаразд, мені відомі джерела моєї гомофобії. Це стрес після розлучення, коли я була нещасна і бажала, щоб усі були нещасні або принаймні щасливі лише у вузьких рамках церковного права. Просто молилася на статтю Льюїса про "право на щастя" - тобто, про те, що ми права на щастя не маємо (пане Льюїсе, я сподіваюся, що вам в раю міцно гикається за ваші статті). Казилася через те, що є якісь люди, які сміють вимагати - ВИМАГАТИ, Карле! - права бути щасливими. А чого вони? Я ж не вимагаю.

Ну і той вантаж, що я його тягнула з дитинства, коли фраза "Надто ти себе любиш, легких шляхів шукаєш" звучала як вирок.

І, звичайно, я виправдовувалася все тими ж самими ганебними словами: я не проти геїв, але нехай вони не лізуть до мене з демонстраціями своєї орієнтації. Та ще й ображалася, коли називали гомофобкою.

Я розлучилася з чоловіком, мені було погано, я хотіла, щоб ніхто довкола не дражнив мене своєю радістю.

А ЩО У ВАС, БЛЯТЬ, НЕ ТАК? Хто вас скривдив?

Поплачтеся отут, я гарантую цілковите розуміння та співчуття. Поплачтеся щиро та відверто. Це краща терапія ніж ковтати жовч ненависті, збльовуючи потроху.

[identity profile] luche-chuchhe.livejournal.com 2015-06-04 10:27 pm (UTC)(link)
Мені здається, тут ще є багато банального нерозуміння. Люди ніколи цією темою не цікавилися (і чому б це їм нею цікавитися), а соціальною нормою в нас є помірна гомофобія.
Не обов*язково мова йде про ненависть.

[identity profile] yakov-a-jerkov.livejournal.com 2015-06-04 10:40 pm (UTC)(link)
Мені здається, тут ще є багато банального нерозуміння.

Саме так. Я, взагалi, думаю, що це найбiльша складова гомофобiї в пост-СРСР. Тому публiчнi розмови с гомофобами є дуже корисними, вони (розмови) потроху (не миттєво, звичайно) змушують людей замислюватись.
(deleted comment)

[identity profile] morreth.livejournal.com 2015-06-05 12:07 am (UTC)(link)
Трапляється.

[identity profile] stzozo.livejournal.com 2015-06-05 03:12 am (UTC)(link)
Вони ж нізащо не зізнаються.
Вони ж тіпа виключно за праве діло.

Корені гомофобії - у вєтхої людини самоповага значною мірою побудована на багатьох самообманах у сексуальній сфері. А щоб ці самообмани не викрились, необхідно, щоб геїв і іже з ними не існувало в природі.
Ось тут, наприклад, описано:
http://edictum.livejournal.com/126635.html

[identity profile] tranquiler.livejournal.com 2015-06-05 05:02 am (UTC)(link)
Мене вся та історія здивила. Зараз в Тайлера їдє легкий срач на цю тему. Я до ЛГБТ ставлюся цілком толерантно. В мене, таксамо, є друзі в той організаціі, про яку їдеться останніми днями. Вся сітуація трішки дратує.

[identity profile] felix-sapiens.livejournal.com 2015-06-05 06:18 am (UTC)(link)
Думаю, у многих людей так. Причина необязательно личная, но суть похожая. Мол, я тут лямку тяну и крест несу, стараюсь соответствовать нормам, а эти люди мало того что лямку не тянут, так и счастливы без этого и даже смеют публично заявить о своём счастье. И здесь играют роль рамки гендерных стереотипов. Многие люди уверены, что для достижения счастья нужно им соответствовать, поэтому их будут бесить любые, кто и без этого счастлив.

P.S. Пишу на русском, потому что могу понять украинский текст, но не знаю язык настолько, чтобы на писать на нём самому.

[identity profile] virago-ghost.livejournal.com 2015-06-05 06:35 am (UTC)(link)
я проти беззмістовних демонстрацій, які проголошуються боротьбою за права, але я індивідуально проти, на рівні слів, а так мені байдуже до параду;
якщо у відповідь на заяву пс, геї масово заявили б, що наваляють пс, і почали організовуватися для захисту, тоді ок, правильні чоловіки і дівчата, тре підтримувати і навіть допомагати;
а як вони і з вимогами законопроектів до верховної ради і т.п. не хочуть йти, і захищатися самі на параді організовано не хочуть, і не організуються відкрито, то спеціально захищати саме парад я не піду, хіба що своїх особистих знайомих;
і це не гомофобія, бо в мене таке саме ставлення і до жіночих вимог, і до будь-чиїх;
уяви, що зараз хтось проводить серед києва парад, головна тема якого не вимога і захист конкретного права, а виклик суспільним забобонам на тему "ми - росіяни";
яка була б реакція? багато б підтримали? ну ще про феміністок в такому ж контексті можемо обговорити акції феменок;
тут треба або попередньо довести суспільству, що вони сильні і потрібні, або довести, що вони надто слабкі і безпорадні, як смертельно хворі;
в першому випадку суспільство почне переглядати свою думку про них, в другому - буде байдужим, хай що роблять;
а зараз, внаслідок власних забобонів, нерозуміння ситуації, навали інших проблем і відсутності меседжа, який налаштовані проти чи нейтрально люди могли б оцінити, більшість ставиться до цього як до клоунади;
це принизливо, я згодна; але згадай, за військовий парад на день незалежності більші бійки були в інтернеті, а що до інших сумнівних заходів, на кшталт мітингів роботодавці - більша загроза побиття;
того року "бить содомитов" православні російського патріархату мали, тепер їм не переливки, да і пс швиденько зайняв цю нішу, не ставати ж із пс в один ряд;
та й сама поміркуй, от настануть місцеві вибори, і прийдеш ти обирати між людиною коломойських бандитів, яку на виборчій комісії захищають типу-бойовики-пс, і ніби-нейтральною людиною пропрезидента-десь-там-стояли-колись-риги-але-давно, і яка обиратиметься на гроші і за підтримки толерантного і не гомофобного льовочкіна, а викривати виборчий скандал буде лещенко, який за геїв, але депутат з нього дивний, краще був би журналіст, так було б зрозуміліше, коли за гроші гутарить; тут тобі і пригадають парад, і ще довгий перелік;

[identity profile] rosswen.livejournal.com 2015-06-05 08:37 am (UTC)(link)
Ну, якби "коломойські бандити", подивишись на реакцію суспільства, трохи прочистили мозок "своїм людям" на предмет того, що деякі пещерні погляди краще трошки "приглушити", було б теж непогано.

(no subject)

[identity profile] rosswen.livejournal.com - 2015-06-05 10:15 (UTC) - Expand

[identity profile] maksym.livejournal.com 2015-06-05 08:59 am (UTC)(link)
А на виборах, гадаю, обирати й не буде з кого.
Ніхто з тих, за кого я голосував на останніх парламентських та президентських виборах, не пройшов до ВР (ані окремий кандидат, ані список), і не вийшов у другий тур на президентських. Я б і сьогодні голосував за тих самих людей, і знаю, що в нашій країні, що, на жаль, так і не порозумнішала, вони, скоріш за все, й сьогодні, на жаль, не мали б шансів.

[identity profile] deyatinor.livejournal.com 2015-06-05 12:49 pm (UTC)(link)
Марш не відміняється, для захисту шукали волонтерів. Єдине, що невідомо - де він пройде (що якось незрозуміло).
http://kyivpride.org/ua/news/news_35.html

[identity profile] ehinaceja-ua.livejournal.com 2015-06-06 06:04 pm (UTC)(link)
якщо у відповідь на заяву пс, геї масово заявили б, що наваляють пс, і почали організовуватися для захисту, тоді ок, правильні чоловіки і дівчата, тре підтримувати і навіть допомагати;

"Навяляти ПС" у цей раз прийшло 2000 міліціянтів у шоломах, броніках та з кийками. У результаті чого один з міліціянтів опинився в лікарні у важкому стані с осколковим пораненням шиї. Ще кілька отримали легші поранення. Деж важко комусь валяти, коли в тебе летять начинені залізом петарди.

Може геям варто було самим вдягти броніки та запастися петардами зі шматками заліза? Може. Але тоді їх реалізація права на мирні зібрання виглядала б дуже дивно.

[identity profile] keytaro-kun.livejournal.com 2015-06-05 06:47 am (UTC)(link)
Не люблю такі маніпуляції. Я особисто знаю гомосексуалів і транссексуалів (як жіночої, так і чоловічої статі)... в них не надто щасливе життя. І на демонстрації вони здебільше виходять (якщо виходять) не тому, що їх переповнює щастя.

Тим більш, знаю людей, яким не подобаються гей-паради. Звісно в них можуть бути певні психологічні травми, але я не можу сказати про їх неадекватність: цих людей не обурює чуже (легке) щастя.
Інше відношення, інший світогляд — ще не привід вважати людину калікою. Може естетична відраза викликана дурнуватими картинками з демотиваторів, може щось генетечне...

Особисто мені страшенно сподобалась ЛГБТ-демонстрація в Пітері, у якій "прийняв участь" Мілонов.
Кожен день би на таке дивився...

[identity profile] criticsanon.livejournal.com 2015-06-05 10:14 am (UTC)(link)
> прийняв участь

Участь не приймають, а беруть. Беруть, Карле.

(no subject)

[identity profile] keytaro-kun.livejournal.com - 2015-06-05 12:25 (UTC) - Expand

(no subject)

[identity profile] keytaro-kun.livejournal.com - 2015-06-05 12:29 (UTC) - Expand

[identity profile] elur-euri.livejournal.com 2015-06-05 06:50 am (UTC)(link)
Экранизировали бы пару флаффных слэшных ориджей с предельно мускулинной парой, и многие жiночки бы и сказали - упс, кажется я больше не гомофобна)
Я на самом деле думаю, что это дело ближайшего будущего.

[identity profile] ksyuhin-i-ya.livejournal.com 2015-06-05 05:00 pm (UTC)(link)
"Спартак" пусть смотрят. Агрон&Назир думаю им зайдет :)

[identity profile] soulutio.livejournal.com 2015-06-05 07:17 am (UTC)(link)
Ну а в моём случае оказалось, что девушка, которая мне очень сильно нравилась, бисексуалка, предпочитающая женщин. Для меня это стало сильным потрясением.
Впрочем, к гомофобам я себя больше не отношу - после того, как прочитал о разгоне "православно-патриотической общественностью" пикета геев в Москве (два или три года назад, кажется) - когда эта "общественность" учила детей бить ногами уже поваленных на землю людей. Стыдно стало, что я с этой публикой солидаризировался.

[identity profile] david-bayron.livejournal.com 2015-06-10 09:11 pm (UTC)(link)
Да, это дикари. Стыдно, да. Согласен полностью с Вами.

[identity profile] xou-chan.livejournal.com 2015-06-05 07:34 am (UTC)(link)
Основа сучасної цивілізації -- капіталізм.

Один із стовпів на якому тримається капіталізм -- буржуазний шлюб.

Тому постмарксисти та грамшианці маючи у планах знищити цивілізацію атакують один з його стовпів.

Впаде цивілізація і її місце займе іслам(чи будь яке інше дикунство), який значно краще за ліберал-демократичну демократію піклуватиметься за права геїв.

[identity profile] morreth.livejournal.com 2015-06-05 08:14 am (UTC)(link)
О, ще один Ріп ван Вінкль з домовини виліз...

(no subject)

[identity profile] xou-chan.livejournal.com - 2015-06-05 08:34 (UTC) - Expand

(no subject)

[identity profile] morreth.livejournal.com - 2015-06-05 08:54 (UTC) - Expand

(no subject)

[identity profile] xou-chan.livejournal.com - 2015-06-05 09:01 (UTC) - Expand

(no subject)

[identity profile] morreth.livejournal.com - 2015-06-05 09:05 (UTC) - Expand

(no subject)

[identity profile] xou-chan.livejournal.com - 2015-06-05 09:36 (UTC) - Expand

(no subject)

[identity profile] morreth.livejournal.com - 2015-06-05 09:39 (UTC) - Expand

(no subject)

[identity profile] xou-chan.livejournal.com - 2015-06-05 10:00 (UTC) - Expand

(no subject)

[identity profile] morreth.livejournal.com - 2015-06-05 10:53 (UTC) - Expand

(no subject)

[identity profile] xou-chan.livejournal.com - 2015-06-05 11:15 (UTC) - Expand

(no subject)

[identity profile] morreth.livejournal.com - 2015-06-05 11:51 (UTC) - Expand

(no subject)

[identity profile] xou-chan.livejournal.com - 2015-06-05 11:13 (UTC) - Expand

(no subject)

[identity profile] morreth.livejournal.com - 2015-06-05 11:50 (UTC) - Expand

(no subject)

[identity profile] xou-chan.livejournal.com - 2015-06-05 13:27 (UTC) - Expand

(no subject)

[identity profile] morreth.livejournal.com - 2015-06-05 13:28 (UTC) - Expand

(no subject)

[identity profile] criticsanon.livejournal.com - 2015-06-05 12:00 (UTC) - Expand

(no subject)

[identity profile] xou-chan.livejournal.com - 2015-06-05 13:22 (UTC) - Expand

[identity profile] zlatovlaska-1.livejournal.com 2015-06-05 11:23 am (UTC)(link)
Есть теория, что гомофобия связана с традиционными культурными представлениями о сексе, как о насилии.

Соответственно, в головах процветает миф, что м+м - это тюремное насилие, и все геи - насильники.
Ну а ж+ж - это они так мужика своего настоящего правильного ждут, как в гареме, - это от безысходности. Но так правильная женщина ждет скромно, молча, покорно, а не вот так вызывающе и требовательно.

[identity profile] morreth.livejournal.com 2015-06-05 11:52 am (UTC)(link)
Это не теория, это факт.

[identity profile] david-bayron.livejournal.com 2015-06-07 08:42 am (UTC)(link)
Нет, уважаемая Ольга, у нас не так. Если коротко - моя позиция по вопросу никогда не менялась вне зависимости от семейного статуса. Аз, грешен, тоже развёлся. Если быть точным - со мной развелись. "Ну и?". Это ровным счётом ничего не поменяло. Я думал так же как и сейчас до развода - оставьте меня со своим гомосексуализмом в покое. А кто слишком туп для того чтобы требовать своего счастья у меня, тот получит в табло (опять таки вне зависимости от ориентации, пола, возраста и цвета кожи) ))) потому как я нигде не подписывался, что обязан делать кого-либо счастливым. )) Хотите однополой любви? имеете право. Но давайте не забывать, что права есть не только у вас.

[identity profile] morreth.livejournal.com 2015-06-07 02:00 pm (UTC)(link)
Ай, как люблю я эту прекрасную ханжескую гордыньку, ну просто мимими.

Image
Edited 2015-06-07 14:00 (UTC)

(no subject)

[identity profile] morreth.livejournal.com - 2015-06-11 07:29 (UTC) - Expand

(no subject)

[identity profile] morreth.livejournal.com - 2015-06-11 12:56 (UTC) - Expand

(no subject)

[identity profile] morreth.livejournal.com - 2015-06-11 13:53 (UTC) - Expand

(no subject)

[identity profile] mareicheva.livejournal.com - 2015-06-07 14:37 (UTC) - Expand

(no subject)

[identity profile] morreth.livejournal.com - 2015-06-11 07:21 (UTC) - Expand

(no subject)

[identity profile] morreth.livejournal.com - 2015-06-11 19:44 (UTC) - Expand

(no subject)

[identity profile] morreth.livejournal.com - 2015-06-12 07:26 (UTC) - Expand

(no subject)

[identity profile] morreth.livejournal.com - 2015-06-12 07:28 (UTC) - Expand

(no subject)

[identity profile] morreth.livejournal.com - 2015-06-12 11:54 (UTC) - Expand

(no subject)

[identity profile] morreth.livejournal.com - 2015-06-12 19:59 (UTC) - Expand

(no subject)

[identity profile] morreth.livejournal.com - 2015-06-12 20:28 (UTC) - Expand

(no subject)

[identity profile] morreth.livejournal.com - 2015-06-12 22:05 (UTC) - Expand

(no subject)

[identity profile] morreth.livejournal.com - 2015-06-12 22:23 (UTC) - Expand

(no subject)

[identity profile] morreth.livejournal.com - 2015-06-12 22:41 (UTC) - Expand

(no subject)

[identity profile] heugwen.livejournal.com - 2015-06-13 08:00 (UTC) - Expand

(no subject)

[identity profile] morreth.livejournal.com - 2015-06-14 20:23 (UTC) - Expand

(no subject)

[identity profile] heugwen.livejournal.com - 2015-06-15 07:56 (UTC) - Expand

(no subject)

[personal profile] red_2 - 2015-06-13 16:00 (UTC) - Expand

(no subject)

[personal profile] red_2 - 2015-06-14 08:53 (UTC) - Expand

(no subject)

[identity profile] morreth.livejournal.com - 2015-06-13 20:09 (UTC) - Expand

(no subject)

[personal profile] red_2 - 2015-06-14 21:45 (UTC) - Expand

(no subject)

[identity profile] morreth.livejournal.com - 2015-06-14 21:57 (UTC) - Expand

(no subject)

[identity profile] silhiriel.livejournal.com - 2015-06-16 12:41 (UTC) - Expand

(no subject)

[identity profile] morreth.livejournal.com - 2015-06-16 13:22 (UTC) - Expand

(no subject)

[identity profile] silhiriel.livejournal.com - 2015-06-16 13:25 (UTC) - Expand

(no subject)

[identity profile] morreth.livejournal.com - 2015-06-16 14:35 (UTC) - Expand

(no subject)

[identity profile] heugwen.livejournal.com - 2015-06-12 12:23 (UTC) - Expand

(no subject)

[identity profile] mareicheva.livejournal.com - 2015-06-12 08:23 (UTC) - Expand

(no subject)

[identity profile] ingwall.livejournal.com - 2015-06-12 15:09 (UTC) - Expand

(no subject)

[identity profile] mareicheva.livejournal.com - 2015-06-12 05:19 (UTC) - Expand

(no subject)

[identity profile] morreth.livejournal.com - 2015-06-12 07:29 (UTC) - Expand

(no subject)

[identity profile] morreth.livejournal.com - 2015-06-14 04:33 (UTC) - Expand

(no subject)

[identity profile] morreth.livejournal.com - 2015-06-14 18:51 (UTC) - Expand