morreth: (визитка Яроша)
morreth ([personal profile] morreth) wrote2014-05-04 01:59 am

Пессимизма псто

Я думаю, что Пуйло отдаст приказ оккупировать Украину.
Потому что это же Пуйло. Оно сказало, что приказа не отдаст - значит, отдаст, к гадалке не ходи.

До меня это дошло после Крыма. Типичный дабл-байнд: если мы не отбиваемся, как в Крыму, то, значит, не очень-то и хотим эту землю оставить себе, можно вводить войска. Если отбиваемся - то обижаем тем самым руцкоезычное население, и для его защиты надо вводить войска. "В рубашке ты ляжешь или без рубашки, Сарочка, тебя все равно выебут".

Только они не просчитали характер Сарочки: они думали, что этот дабл-байнд заставит ее покориться, а она взяла с собой в постель сковородку.

[identity profile] alex-barbarossa.livejournal.com 2014-05-03 11:09 pm (UTC)(link)
конечно даст, иначе зачем нагнетать столько ненависти и создавать образ врага?
подозреваю, простой оккупацией дело не завершится, нас ждет еще один геноцид

[identity profile] http://users.livejournal.com/_zlyden_/ 2014-05-03 11:49 pm (UTC)(link)
В інтернеті купа росіян кричить про убіватьвсєххахлов. Отримають з десяток тисяч своїх вояків у трунах - може замисляться, що тут не так. Вже не страшно.

[identity profile] luche-chuchhe.livejournal.com 2014-05-03 11:13 pm (UTC)(link)
та він дістав вже
я заманалася підтримувати припаси на належному рівні та боротися з батьками, які так і хочуть запроторити нас у вінницьку область
вже ні страху нема, ні того гнітущого відчуття, навіть співчуття нема, закінчился запаси - тіпа в нас поки що на вулицях не стріляють, от і добре, ось коли будуть стріляти, буде не дуже добре
залишився лише список в голові, що дуже швидко треба докупити, якщо введе, казьол
хтось, пам*ятаю, нам дорікав якоюсь вигаданаю військовою романтикою, ідіот

[identity profile] morreth.livejournal.com 2014-05-03 11:18 pm (UTC)(link)
Та кожен другий ідіот дорікав.

[identity profile] virago-ghost.livejournal.com 2014-05-04 12:47 am (UTC)(link)
тю, а чого ти їм не скажешь, що через Вінницю - найкоротший шлях на Київ з Придністров'я, напрям на Чернигів і назад

[identity profile] luche-chuchhe.livejournal.com 2014-05-04 08:19 am (UTC)(link)
та Теплик начебто трохи в стороні, не хочеться їх лякати, вони й так налякані, а зробити хіба ж що зможуть?

[identity profile] http://users.livejournal.com/_benvenuta_/ 2014-05-04 04:15 am (UTC)(link)
Та не кажи. Хоч самім нападай(
Те саме, ще з січня, і кожного разу - то відпустить, то знову давить. Цей запас, ляд би йому, ця неможливість хоч щось спланувати.. Втома. Не відчай, не злоба навіть, а страшенна втома і огида.
Оце, я розумію, розісратися. За стільки років на пустому місті тепер таке несприйняття один одного.
Втім, за газ переговори ведуть, отже, зара війна навряд чи буде. Труба, атомні станціі, та багато чого.. Якщо рване, і росіян накриє..

ага-ага -мне сегодня

[identity profile] porzellan-china.livejournal.com 2014-05-03 11:55 pm (UTC)(link)
сказали из Воронежа - что-то вы такие злобные *а Крым не нам - это для политики*

[identity profile] qvb.livejournal.com 2014-05-04 01:10 am (UTC)(link)
Уже не сможет.

Путин не отдал приказ начать вторжение, и с каждым днем шансы на успешное вторжение падают. Еще пару дней - и шансы будут минимальные.

Mr Хуйло - КГБшник, что значит - трус, думаю что он не рискнет. Очень хочется ему конечно, но не рискнет.

[identity profile] luche-chuchhe.livejournal.com 2014-05-04 08:21 am (UTC)(link)
Вот все говорят, что с каждым днем шансы на успешное вторжение падают, а я никак не пойму, почему.. Ну да, невозможно вечно войска держать далеко от баз, но что может помешать отвести их, а спустя две недели или месяц опять подвести? Почему нельзя напасть в июне, июле или августе? Что ему может помешать?

[identity profile] estellgreydaw.livejournal.com 2014-05-04 08:36 am (UTC)(link)
Одесса. Стало понятно, что практически везде, кроме Луганска и Донецка (и там тоже с большой вероятностью) руцкий солдат сможет оккупировать ровно столько земли, сколько нужно, чтобы его закопать.

[identity profile] sohryu-l.livejournal.com 2014-05-04 08:43 am (UTC)(link)
В Одессе колорады реванш готовят...

[identity profile] luche-chuchhe.livejournal.com 2014-05-04 09:00 am (UTC)(link)
Слухайте, ну якось наші люди дуже себе переоцінюють. Із будь-якого локального успіху відразу глобальні висновки.
Те, що населення не будет зустрічати квітами, то лише один з факторів, не найважливіший, вибачте. А організація навіть простого партизанського загону - справа не проста, потребує специфічного емоційного стану, специфічних навичок, підготовки (готуватися треба вже позавчора), часу, та й партизанські війни тривають довго.

[identity profile] dymmar.livejournal.com 2014-05-04 09:10 am (UTC)(link)
ніхєра його шанси не падають, ви праві. Але правда й те, що ссикотно йому. Але по-іншому вже не вийде, відступити він вже не може.

[identity profile] luche-chuchhe.livejournal.com 2014-05-04 12:21 pm (UTC)(link)
от у мене теж, два плюс два кожного разу виходить чотири, і що путін має ввести війска
це як з яником - розумніше йому було б зупинитися, але то було неможливо
але є ж, мабуть, якісь чисто військові фактори, у яких я нічого не тямлю
може люди щось знають, чого я не знаю
бо як по мені, війна буде як не у цьому місяці, так в наступному або через рік
і уникнути війни ми можемо хіба що завдяки якомусь чуду

[identity profile] virago-ghost.livejournal.com 2014-05-04 03:10 pm (UTC)(link)
врожай, потреба вирішити після нападу питання із залізничним та авто вантажним сполученням через нові кордони до осені, так само - закінчити переговори про накопичення газу у сховищах на західній україні;
якщо пізніше перших днів червня - просто не встигне

[identity profile] luche-chuchhe.livejournal.com 2014-05-04 03:14 pm (UTC)(link)
а пожертвувати врожаєм та цьогорічними доходами від газу? ніяк не виходить?

[identity profile] virago-ghost.livejournal.com 2014-05-04 03:56 pm (UTC)(link)
а звідки ти на окуповану територію їжу притягнеш? як він рік не постачатиме взимку газ до Європи, до наступного року Газпрома там уже не буде;

не знаю, чи закінчить Путін так дзвінко, як деякі інші диктатори та завойовники, а от що ЮВТ закінчить в український в"язниці (байдуже, що від України на той час лишиться), це дуже ймовірно

[identity profile] luche-chuchhe.livejournal.com 2014-05-04 04:14 pm (UTC)(link)
я б їй гіршого побажала, значно гіршого

[identity profile] virago-ghost.livejournal.com 2014-05-04 05:03 pm (UTC)(link)
це не побажання

[identity profile] dyvo.livejournal.com 2014-05-04 02:28 pm (UTC)(link)
ну не скажите, в Югославии во второй мировой именно партизаны и держали оборону против немцев, при том, что куча сил было на стороне Гитлера - усташи, четники и так далее.
Захватить Украину Путлеру будет легко - удержать практически нереально. Он это понимает. Потому и медлит.
Поскольку он х*йло, мало кто уже может понять его х*йловскую логику и сказать точно, нападет он или нет, но то, что его ожидают очень сильно вырванные годы в этом случае - это факт.
Мое мнение базируется на опыте моего мужа, который пережил четырехлетнюю войну в своей стране (с которой щас наши события не сравнивает только ленивый). Так вот у них при условии полного отсутствия армии враг не смог победить, а у нас и страна больше, и категории "враг-свой" очень размыты (ну как по акценту отличить украинца-колорада от украинца-"бендеровца" бедному кацапскому солдатику?), и армия какая-никакая есть.

[identity profile] luche-chuchhe.livejournal.com 2014-05-04 05:22 pm (UTC)(link)
та я розумію, що не зможе утримати, але перед тим у нього можуть бути неабиякі успіхи. а люди так кажуть, начебто вже навчилися протистояти градам

[identity profile] ynetbot.livejournal.com 2014-05-04 01:34 am (UTC)(link)
Дурацкий это анекдот. Язык жесткого сопротивления Путин очень даже понимает. Смотри пример Грузии. Они часть территорий потеряли, но независимость сохранили. А в восточной Украине, насколько я понимаю, кроме местных ментов и бандюков в Россию никто не хочет, так что успех оккупации сомнителен

[identity profile] estellgreydaw.livejournal.com 2014-05-04 08:38 am (UTC)(link)
Да и бандюки, говорят, тоже не особенно рвутся, они чиста за бабки

[identity profile] bljakhin-mukher.livejournal.com 2014-05-04 04:27 am (UTC)(link)
Ну что ж, если Аннушка уже разлила масло Саррочка таки захватила себе в постель сковородку, то это уже не пессимизм.
Молюсь за вас.
Edited 2014-05-04 04:28 (UTC)

[identity profile] galadster.livejournal.com 2014-05-04 04:52 am (UTC)(link)
Очень согласна. Чугунная сковородка в твердой руке - дело хорошее.

[identity profile] Ярослав Малиновский (from livejournal.com) 2014-05-04 05:50 am (UTC)(link)
Не думаю, что ВВП введёт к вам войска. Нафига ему второй Афган? Свои же не поймут.

А если среди ваших повстанцев нашли кого-то с российским паспортом - так это вполне могут быть добровольцы, и Путин за них не отвечает.

[identity profile] otchelnikural.livejournal.com 2014-05-04 06:09 am (UTC)(link)
Вторжение на Украину будет началом краха Путина ...

[identity profile] sohryu-l.livejournal.com 2014-05-04 06:16 am (UTC)(link)
Есть мнение, и не только мое, что вторжения не будет. Но впереди еще 9 мая, мало ли какая блажь Хуйлу в голову взбредет.

[identity profile] morreth.livejournal.com 2014-05-04 09:44 am (UTC)(link)
Впереди еще много знаменательных дат.

[identity profile] sohryu-l.livejournal.com 2014-05-04 09:47 am (UTC)(link)
Девятое пока самое знаменательное, дидывоевале же!

[identity profile] kpymo.livejournal.com 2014-05-04 02:29 pm (UTC)(link)
22 июня тоже.
Согласна с хозяйкой - верить хуйлу надо с точностью до наоборот. Вот он сказал, что Дождю поможет, и через несколько дней половину сотрудников на канале уволили. Крым опять же: 4 марта - что не возьмем, 16 - референдум

[identity profile] immigrand.livejournal.com 2014-05-04 09:36 am (UTC)(link)
Менi не зрозумiло як воно ще живе. Стiльки людей пiдставило, мiльярди наворованi пiдвислi, нерухомiсть усiляка екзотична, родини корiння пустили, дiточки мiж собою англiйською розмовляють. А тепер або жити iзгоями, коли їх нiде не обслуговують, а пiдлiткам у спину у школi шиплять факiнг рашанс, або тiкати з комфортного захiду в обколоту ненавистю Росiю.

Тож люди з грошима та й з можливостями. Он тукменбаши який був, з повним контролем над усiм. Але ж вмер зненацька, тихо й культурно.

[identity profile] vassa07.livejournal.com 2014-05-04 11:55 am (UTC)(link)
если отдаст, то сдохнет. Да будет так.

[identity profile] tarkin-1.livejournal.com 2014-05-04 11:58 am (UTC)(link)
Не думаю, что Путин хочет взять юго восток любой ценой.
Это больше похоже на разведку - пытается оценить что можно будет взять без проблем, а куда лезть в даный момент не выгодно.
Крым взяли - програма минимум выполнена, дальше будет действовать по обстоятельствам. Опять же нужно оценить будут ли санкции от Европы или нет, если будут то какие и т.д. и т.п.

[identity profile] alex-barbarossa.livejournal.com 2014-05-04 12:30 pm (UTC)(link)
интересное мнение с другой стороны http://loboff.livejournal.com/441401.html?style=mine#comments

[identity profile] sohryu-l.livejournal.com 2014-05-04 01:30 pm (UTC)(link)
И пессимизм таки имеет место быть: в Одессе колорады осаждают милицию. Арестованных уже отпустили. Такими темпами одесситы просрут всё, чего добились.

Вторжения-то может и не будет. Но ситуация уже до того дошла, что Хуйло и без вторжения обойдется, продолжая раскручивать карту "гражданской войны" и "югославского сценария".

[identity profile] virago-ghost.livejournal.com 2014-05-04 03:12 pm (UTC)(link)
є думка, що пуйло обмежиться тим, що буде зривати та паралізовувати вибори і будь-яке нормальне життя на півдні та сході, що за кілька місяців потягне соціальний колапс реально

[identity profile] luche-chuchhe.livejournal.com 2014-05-04 05:26 pm (UTC)(link)
угу, і поки що в нього в цьому успіхи
будь-які перемоги втрачають ціну, якщо на наступний день починається те саме
цивільні люди не можуть весь час жити у стані страху і мобілізації

[identity profile] esgalar-teren.livejournal.com 2014-05-04 03:58 pm (UTC)(link)
Так, як розгортається зараз ситуація, скоріше Пуйло хоче шляхом засилки своїх диверсантів і росіянських ватників та підбурювання у т.ч. за допомогою 85 ре місцевих ватників розгойдувати ситуацію і створити таку собі "зону нестабільності" у східних і південних областях, самим при цьому брязкаючи зброєю на кордоні (це потрібно, для прикриття засилки диверсійних груп) і постійного нагнітання страху (бо очікування того, що може статися, завжди гірше за те, що вже сталося). При цьому, це дозволяє йому закочувати очки і розповідати, що він, начебто, тут ні до чого, "єто всьо біндєровци саатєчєствєнніков абіжают", а різним Лавровим-Чуркіним зображувати з себе "миротворців" на зовнішній арені. Мета усього цього: створити таку ситуацію, щоб "тупиє хахли" самі попросилися під "сильну руку" Пуйла, яке типу "навєдьот парядак, абєспєчіт стабільность, газпопісят і зряплати как в Масквє", і щоб західні країни типу "зрозуміли", що "тупиє хахли самі навєсті парядок нє в состояніі, патамушта тупиє, і надобно поєтому на всє "шалості" Пуйла закрить гласскі, іначє будєт под боком новая Сірія".
Плюс в процесі розгойдування ситуації Пуйло показує своїм ватникам картинку по "Пєрвому каналу", мовляв: "тупиє хахли захатєлі к ґєям в ґЄйропу, і у ніх началась "вайна", а у Пуйла мір-труд-май-Крим, ядрьона дубінка і Росіюшка с колєн встала, а то, что хлєба нєт, так єто із-за піндосов і ґєйропєйцєв, нічєво, будєм зато ґордіцца ракєтамі, Ґазпрьомом і Ладой-каліной".

Наказ на "окупацію" Пуйло віддати може, але для цього треба мобілізувати в армію велику кількість ватників, тому що в кожному окупованому місті або селі треба буде лишати гарнізон. Це як мінімум десь 700-800 тис. ватників (що зараз приблизно дорівнює усій росіянській армії). Тієї кількості, яка стирчить біля наших східних кордонів і у АРК набагато менше.