morreth: (Default)
 

Кажуть, що пиздець підкрадається непомітно. Але то правдиво лише до фігових спостерігачів, тіпа як до фігових мисливців слон може підкрастися непомітно.

Насправді пиздець є наслідком накопичення хуйні. Коли хтось впродовж питомого часу робить хуйню, вона накопичується, і коли її набирається критична маса – БУМ! – настає пиздець. Як атомний вибух.

Але люди здебільшого фігові спостерігачі, і не можуть вследіти за накопиченням критичної маси хуйні. А надто коли самі тую хуйню творять. Тому для них «БУМ!» завжди настає несподівано.

От наприклад, якщо згадати Янека. Хуйню він розпочав робити одразу, як сів на президента. Шойно сів, як почав витрачати на свою Адміністрацію на 400 мільйонів більше за Юща. Потім всюди натикав своїх людей. Потім розпочав реформи, потім провалив реформи. Підписав дозвіл на перебування кацапського флоту до 2042 року, продав нас за газ, потім ще довго метушився між Євросоюзом та Тайожним Союзом і нарешті хуйня досягла критичної маси: він пообіцяв нам угоду про євроінтеграцію та прокинув. Почався Майдан.

Далі почалася ланцюгова реакція хуйні. Спершу Яник розігнав студентів, які згодом і самі б розійшлися. Потім він відмовився звільнити Захарченко копняком під сраку. Потім він став штурмувати Майдан. Потім він вигадав «драконівські закони». Потім уперся і не пішов на жодні поступки. І так аж до кривавого тридення 18-20 лютого.

Кожне рішення Яника під час Майдану  було хуйовіше за попереднє. Може, він би і радий був придумати та зробити щось розумніше. Але така вже є природна властивість хуйні, що коли починається ланцюгова реакція, не людина вже творить хуйню, а хуйня творить людину.

Отже, внаслідок ланцюгової реакції хуйні стався БУМ! – тобто, пиздець. В пиздецю є своя природна властивість: він, падла, стається не лише з тим, хто робить хуйню, а з усіма навкруги. Ну точно як той атомний вибух.

До чого була ця довга псевдонаукова передмова?

До того, що наш мер, Борис Філатов, робить хуйню.

І робить її точно по схемі, яку Яник апробірував. Тобто, почав з того, що обіцяв скоротити міськраду та комунальні підприємства, що довкола неї пасуться, а сам наплодив їх ще більше. Розпочав війну з МАФами, начебто очищаючи місто – а насправді розчищаючи майданчики під МАФи лише для своїх. Посадив Лисенка та Грицая на ЖКГ, де вони хутенько нарубали собі  близько шестисот мільйонів, роблячи ремонти силами школярів з Кам’янського та встановлюючи ліфти у будинках, де нема було навіть лифтових шахт. Святі та божі люди, як і родина Мішалових, яка ремонтує міст на півроку довше, за 178 лимоніів плюс 72 зверху. При тому пацани якось примудрилися не заплатити промальпіністам, які ремонтували бики моста. Ще одна знаменита хуйня – лісоповал на все місто. На цьому тли навіть створення комунальних підприємств, які займаються лише вихвалянням діяльності мера в ЗМІ, проведення гучних фестивалів та свят через незрозумілі фірми-одноденки виглядає навіть не хуйнею, а так, дрібним хуйнятком.

Але найхуйовіша хуйня, яку втнув нещодавно мер – це запрошення Андрія Ткаченка на посаду голови Муніціпальної поліції… ой, даруйте, то вже Гвардії Дніпра.

Себто, сама наявність такої контори – вже зашквар. В нас вже є поліція, на біса нам Муніціпальна гвардія? Ну, зрозуміло, для того, щоб віджимати парковки та кошмарити МАФи, але одна річ – зрозуміло, а інша річ, коли на цю посаду беруть беркутню, яка за наказом Яника кошмарила людей в Києві. Це було як з тією Євроугодою: начебто хуйні вже багато нароблено, але її здобрили ще й плювком людям в обличчя. Типу вишенька на торті.

Отакою самою вишенькою став Ткаченко. Тепер цю вишеньку хочеться запхати Борисові Альбертовичу туди, де він не поміщається у крісло.

Борис Альбертович не завважив на протести, не допустив до публікації електронну  петицію з вимогою звільнити Ткаченка і взагалі на всіх поклав.

Помічаєте, як то кажуть, спільний патерн?

Я не вірю, що Альберкутович схаменеться. Як на мене, ланцюгова реакція вже почалася, і накопичена хуйня штовхає свого творця в напрямку пиздецю.

Питання лише одне: пиздець буде локальний чи на кшталт атомного вибуху, від якого трусоне все місто? Альберкутович та його команда роблять Дніпро непридатним до життя у скажено швидкому темпі. 

morreth: (Default)
Оказывается, уже несколько человек пытались связатся со мной через вконтактик и не понимают моего молчания.

Мое молчание объясняется просто: в Украине вконтактик заблокирован. И слава Богу. Заблокировали бы в апреле 14-го - в одесском Доме Профсоюзов не погибли бы идиоты, не смогли бы скоординироваться.

Я в 14 году ликвидировала свой старый вконтактик. Новый завела по рабочей необходимости (вести страничку ДемАльянса), и там никакой активной жизни не было, подписалась на два соо по работе и одно по велению души. Но сейчас ВК заблокирован, и я не вижу никаких сообщений, которые мне туда приходят. Я бы похерила тамощний акк, но чтоб это сделать, надо туда сначала зайти, а я не хочу пользоваться анонимайзерами и хитрить.

Точно так же заблокированы мэйлрушные и яндексовские ящики. 

Так что для связи остаются ЖЖ, dreamwidth, Фейсбучек и гмэйл.

Всего наилучшего.
morreth: (Default)
http://madmundt.livejournal.com/113518.html

Як і написав син, у нас тут два фільми. Перший - це чотирихвилинна історія створення космічної станції Альфа під Space Oddity покійного Боуї, і вона геніальна. Власне, ви можете її подивитися:




Але я скажу, що дивилася в Аймаксі, і ці чотири хвилини біли варті 160 грн за квиток, а на пласкому екрані це не тойво.

А після цього геніального фільму нам показали бомбезно строкату й дорогу клаптикову ковдру, схожу на ігри компанії Bethesda: візуальний оргазм, купа цікавих деталей та шикарних епізодичних персонажів, але керівний сюжет тупий і не викликає жодного емоційного відгуку.

Далі будуть масивні спойлери.

Почнемо з головного героя. Ні, почнемо з другого прологу - історії загибелі планети Мьюл та раси, яку я назвала "морськими ельфами", бо власної назви так і не почула. Морські ельфи жили собі в гармонії з природою (так, благородні дикуни з перлово-білою шкірою), аж поки над їхньою планетою не розпочалася космічна битва, в ході якої їхню планету було знищено. В останню мить перед загибеллю приречена принцеса ельфів перетворює своє тіло на енергію та посилає сю енергію через час та простір просто в голову агентові космічної безпеки Валеріанові.

Отепер про головного героя. ор-перше, оригінальні комікси називалися "Валеріан та Лорілін", а в Бессона залишився лише Валеріан. Лорілін перетворилася на напарницю-сайдкіка, любовне зацікавлення та панянку в біді. Дякуємо, Бессончику, триндець як прогресивно!

До речі, тест Бехдел фільм проходить лише завдяки обмінові репліками між принцесою космічних ельфів та її матусею.

По-друге, Валеріан щойно отримав у голову образ гинучого світу та повний комплект емоцій конаючої дівчини, яка дивиться у скло на своїх родичів востаннє, і вони нічого не можуть для неї зробити, і вона це знає. Він похапцем прокидається у своєму кораблі серед емуляції тропічного пляжу. Що він починає робити?

Залицятися до своєї напарниці.

Твою ж курка мати. Бессончику, ти ж колись був класним режисенто. Ти ж умів робити характеризуюче моменто, де ж воно все поділося? Чому перше, що ми взнаємо про твого героя - що він мудило з рівнем емпатії десь тарганові по кісточку?

Причому це не є творчим задумом. У фільмі нема арки "мудило навчилося співчувати та перетворилося на людину", Валеріан ніяк не міняється протягом двох годин екранного часу, при тому, що під кінець ми дізнаємося, що весь цей час в нього в голові була ельфійська принцеса. Це становиться приводом для жарту-другого - та й по всьому. Принцеса ніяк не дає про себе знати, навіть коли Валеріан обламує її співвітчизникам найважливішу частину їхнього плану, вона не вскидується в голові Валеріана: стій, не руш, не заважай! Саме це, а не раптовий глюк техніки, могло б стати поворотним моментом сюжету, але ні. Вона також ніяк не допомагає йому у розслідуванні, яке стосується її та її народу безпосередньо.

Окей, може, з-поміж мільярдів істот вона вибрала найбільш емоційно тупого, знаючи, що він точняк не збожеволіе, отримавши такий "даруночок"? Поки що найвірогідніша версія. Хоча насправді вона потрібна лише для того, щоб прив'язати пролог з загибеллю планети Мюл до Валеріана... хоча це нінащо не потрібно, бо вони й так прив'язані через розслідування.

І так весь час. Більша частина сюжетних поворотів потрібна Бессонові лише для того, щоб виправдати черговий сіквенс візуального порно. Наприклад, після довгих та непростих пошуків, які включали в себе полювання на медузу-телепата та медитацію з нею на голові, Лорілін знаходить зниклого було Валеріана. Але щойно вони отримують можливість обмінятися інформацією та завершити розслідування, як Лорілін чомусь хапається за метелика-приманку та потрапляє в полон в анклав людожерів булан-баторів, і тепер вже Валеріан мусить шукати інопланетянина-метаморфа, який може перетворитися на булан-батора та протягти Валеріана на територію анклаву, бо, бач, людям, навіть агентам туди не вільно заходити, і Валеріан не може просто ввірватися туди, роздаючи копняки, як належить космічному суперагентові. Хоча під час порятунку Лорілін він спокійно порізав цілу купу булан-баторів. То навіщо були всі ці хитрощі з метаморфом? А для того, щоб дати роботу Ріанні. Не можемо не зауважити,що номер Ріанни - знов-таки шедевр. Але ціла сюжетна петля, створена для того, щоб виправдати танцювальний номер запрошеної зірки? А за те, як Бессон позбавився персонажу Ріанни, хочеться копнути вже самого Бессона. Він навіть не намагається придумати якусь пристойну причину для смерті метаморфа. Персонаж вмирає просто тому, що більше не потрібний в сюжеті.

А доречі, персонажка-артистка, яка виконує шедевральний номер, допомагає героєві та вмирає...Нічого не нагадує? Ну гаразд, художник має право на самоповторення.

Але персонаж Ріанни - не єдиний, який вмирає через непотрібність. Бессон спокійно вбиває цілий загін космічного спецназу - і ніхто навіть не питає в Валеріана та Лорілін, як вони занапастили понад десятеро людей. Привезли звірятко, яке порушує закон зберігання речовини, бо сере більше ніж ість? От і добре.

У пролозі автор показує нам, як разом люди та іносвітяни будують кращий, добріший, терпиміший світ. Але світ, який складається з деталей протягом сюжету, є холодним та байдужим. І на цьому тлі фінальні пафосні промові героїні про любов виглядають смертельно натужними... і знов-таки позиченими з "П'ятого елементу". У якому вони теж були натужними, доречі.

Сюжет, потрібний авторові лише на те, щоб зшити між собою клаптики візуальних розкошів, складається переважно з дірок. Як можливо, що про акт випадкового геноциду планети Мюл знають лише кілька людей, якщо в битві приймали участь декілька рас? Куди поділися солдати, які не повернулися з "чорної зони", невже симпатичні морські ельфики усіх вирізали? Як ельфики сконструювали модульний корабель, за яким ганявся Валеріан? Чому вони не шукали собі союзників? Чому видалення даних про планету Мюл з баз даних Альфи призвело до тотального забуття про Мюл, адже Альфа не єдина станція, а люди - не єдина раса? Навіщо головний злодій катував полоненого ельфика, він же ж усе знав і так, лише ризикував, що його викриють (як, власне, і сталося). І таких питань багато.    

Проте, фільм все одно вартий витрачених на нього грошей. Фантазія Бессона - це нескінчений барвистий тріп, такий шикарний, що Бессон міг, власне, обійтися й без сюжету. Просто ганяти героїв з однієї безумної локації в іншу, та й по всьому. Сюжет лише заважав цимусім насолоджуватися.
morreth: (Default)
Бажаю тобі магістерки, шикарних гір та крутих скель.

Знову повстає питання, що подарувати дорослій дитині, яка може вже сама собі здобути що хоче. Давай зробимо так: зараз ти поміркуєш, а я восени понаїду до Польщі та перетворюся на добру фею.



morreth: (Default)
Придется по-русски. Потому что по-украински интернационалисты не понимают. Такая вот забавная ситуация: мы, националисты, по-русски можем, а они, интернационалисты, по-нашему - нет.

Так вот, когда из-за поребрика доносится голос, что, мол, национализм - это плохо, только очень сильная дружба может помешать порвать всякие отношения с обладателем голоса сразу же. Потому что ребята, ну имейте же совесть, раз уж вы пятая колонна и все такое. Ваша страна сейчас уничтожает инфраструктуру захваченного Крыма, посылает долбоебов на Донбасс, и если вам охота выступить в белом плаще, то у вас есть аудитория среди ваших же сограждан. Наших мудаков оставьте нам.

Более того. В резко возросшей толерантности к украинскому националистическому движению вам некого винить, кроме самих себя. Никогда в жизни скромная преподавательница японского не кричала бы на митинге "Слава нації! Смерть ворогам!", если бы ее российские друзья не рукоплескали в своих жежешечках расстрелу Небесной Сотни. Никогда в жизни днепропетровский еврей не стал бы предлагать назвать одну из улиц именем Бандеры, чтоб здешняя вата знала: Днепр не их город, точка. При этом он ненавидит Бандеру, но улицу назвать его именем все-таки хочет. Чисто в порядке магического мышления, заклинание от "Русского мира". Никогда в жизни еврейские пираты Коломойский и Корбан не давали бы денег на оружие и обучение для "Правого сектора". Никогда в жизни под Днепром не открыли бы тренировочный лагерь для чечен-добровольцев.

Просто в 2014 году мы резко поняли, как херово это ощущение беззащитности перед наглым безнаказанным, абсолютно не стесняющимся в средствах врагом. И насколько далеко можно зайти в поисках защиты против него.

Мы поняли, что чувствовал Бандера. Глубоко так, до кишок поняли. Даже те, кто был и остался не согласен с его политической платформой. Даже те, кто не приемлет его органического антисемитизма. ДАЖЕ ЕВРЕИ ПОНЯЛИ БАНДЕРУ.

Потому что русские братья дали нам хороший практикум.

Цену национализма я знаю. Каждый раз, когда я навещаю могилу отца на Краснопольском, я вижу, как на участке для погибших воинов АТО растет количество могил. Каждый раз, когда по фейсбуку разносятся новые фото: сегодня трое... сегодня пятеро... сегодня девять... Каждый раз, когда в кафе вносят человека на коляске. Каждый раз, когда в Мечникова объявляют о сборе крови - я узнаю эту цену все лучше.

Вы уже понимаете, почему взывать к могилам 70-летней давности уже бессмысленно? Нет? Что вы вообще тогда понимаете?

Собственно говоря, все, что я хочу - это чтоб вы осознали всю меру своего непонимания.

Есть граница, за которой прекраснодушие переходит в омерзительное ханжество. Я объясню вам простыми словами:  все, что вы говорите о цене национальной независимости, с этой стороны границы слышится так: "Хохлы, ваши национальные лидеры были сволочами, поэтому вы не имеете права на независимость. Сложите оружие и вставайте в очередь за газом".

На это можно ответить только теми словами, которые пришли из праславянского языка и поэтому одинаково звучат на русском и украинском. Так что не обижайтесь.
morreth: (Default)
 Начиталася спойлерів про "Нечестивий Консульт".
Ну що можу сказати, люди... Хто читав Євангеліє, тому головний "вготетапаварот" ніякий не "вотетапаварот", а цілком логічна штука.
morreth: (Default)
Вячеслав Оніщенко знову підкинув прекрасного вірша.

Канеко Місудзу, дитяча поетка (1903 - 1929)

Пташка, дзвоник та я

Хоч як широко розкину я руки -
Але до неба злетіти не зможу.
А пташка, що може до неба злетіти,
Не може, як я, швидко бігти землею.

Хоч як напружу я тіло у співі,
Але не дзвенітиму так, як дзвоник.
А дзвоник, хоч як він дзвінко співає,
Не знає стількох пісень, скільки я.

І дзвоник, і пташка, і я, і всі ми -
Всі такі різні, всі такі добрі.


  私が両手をひろげても、
  お空はちっとも飛べないが、
  飛べる小鳥は私のように、
  地面を速く走れない。

  私が体をゆすっても、
  きれいな音はでないけど、
  あの鳴る鈴は私のように、
  たくさんな唄は知らないよ。

  鈴と、小鳥と、それから私、
  みんなちがって、みんないい。


morreth: (Default)
Є один нюанс. 

Коли ти з віком, або через хворобу, або через пологи, або через нещасний випадок, абощо, втрачаєш красу та свіжість - чоловіки починають показувати спражнє обличчя.  

Отут і становиться зрозуміло, хто є ху. Хто реально людина, а хто тримався у рамках, бо чекав, що йому поїбацця принесуть чи хоча б прикрасять собою інтер'єр. Перші у меншості.

Дівчата, змолоду негарні, відкривають для себе цю істину одразу. Але на більшість вона валиться як сніг на голову, хоча б здавалося, сніг у грудні має бути очікуваним природним явищем, як і старіння.

У такий момент жінка, яка раніше була глуха до феміністського дискурсу, має підвищені шанси зробитися чутливою для нього. Бо те, що було статистикою, перетворюється на неприємний особистий досвід. Так, переставши бути шматком ласого мняса, ти не стала для нього людиною. Ти стала шматком несмачного старого мняса, тю на тебе. Ти думала, що тинітака, що в тобі відкрили багатий внутрішній світ та люблять заради нього? Сюрприз.

Не всі жінки одразу сприймають неприємний факт, деякі поневіряються спершу по ведичних курсах та "займаються собою", сідаючи на дієти та бігаючи по доріжках фітнес-центрів. От щойно вона поверне молодість, і до нех знов почнуть ставитися як до... потрібної рачі.

Знов сюрприз.

Але якщо саме в такому стані жінка натрапляє на Бетті Фрідан, Сімону де Бовуар, Андреа Дворкін чи Наомі Вулф, у неї може відкритися третє око. Так, експлуатація. Так, відсторнення від влади. Так, вони не бачать в тобі люб\юдину зараз, бо, власне, не бачили ніколи. Просто коли "вонибневдули", з них масочки спадають.

Так, я теж товста й страшна. Гребіть у комиші.


morreth: (Default)
1. Український піксель не так класно пошитий, як я гадала.
2. Тому не варто носити пляшку з водою в кишені.
3. А саперну лопатку не варто носити спереду.
4. Тому розгрузка - не піжонство. (Так я, нівроку, і до бронежилета доживуся...)
5. Арафатка - це тема.
6. Але начальство чомусь не любить "шахідських хусточок".
7. Mrad = D*v/2, при D > 700 додаємо 0,1.
8. Вітер з 3 та 9 годин - повний, з 11, 1, 5, 7 - половина повного, з 10, 2, 4, 8 - 85% від повного. 

 
morreth: (Default)
 Інколи бувають справжні шедеври.

 
 
morreth: (Default)
1. Сироп від кашлю + сонце = тепловий удар.
2. Місце для лежки у затінку за годину вже не буде у затінку.
3. Тактичні перчатки мають бути щільні, бо в оцьому без пальців важко повзти по розжареному піску.
4. Тягти умовно-пораненого піском - краще умовно здохнути самому.
5. Панамка - це добре, але не треба полишати бандану вдома: її можна змочити водою та носити під панамкою.
6. Дефіле - це не про моду. Точніше, не тільки про моду. Влесне, я це взнала вже навесні, але все забувала написати.
7. У "зеленці" легко здибатися з розтяжкою чи міною. На дорозі легко потрапити під обстріл. Вибирати важко, все таке смачне.
8. УКРАЇНСЬКИЙ ПІКСЕЛЬ, КУРВА, НЕ ПРОДУВАЄТЬСЯ!!!
morreth: (Default)
Завдяки перекладачеві та редакторові Анатолію Беліловському моє оповідання "Залізна богиня милосердя" вийшло в США. Антологія "Футуристика", другий том.



ЗИ: а якщо цікаво,чому я валяюся - то все через спеку.

morreth: (Default)

Поминальна по китах на зльоті весни,
Коли рибу летючу беруть у морях.
Над узбережжям гуде храмовий дзвін,
Хвилюючи розлоге дзеркало води.
Зодягнені в хаорі, рибалки спішать
У храм на узбережжі зі свого села.
На просторі моря самотнє китеня
Плаче, коли чує, як той дзвін гуде.
Забиту матусю, забитого тата
Кличе, "Сумую! Сумую!" - кричить.
Над широким морем лунає той дзвін,
Де скінчиться море, скінчиться луна.

За наводку дякувати Вячечлавові Оніщенкові
morreth: (Default)

Арсеній дав мені посилання на це відео, і я подивилася його зі змішаним відчуттям.

З одного боку, треба визнати, що автор правий вщент і навкруги. Мофат фіговий сторітеллер. Його детективні інтриги - в тій частині, де він намагається творити детектив - побудовані цілком на "правилі прикольності". Замість детективу про розслідування Шерлока Голмса він дає нам серіял про кльового мудилу Шерлока Голмса.

З іншого боку... чотири сезони це шоу "Королівський жираф" протрималося. І я навіть його люблю - крім четвертого сезону, який я не люблю та не любитиму ніколи.

Але цей хлоп, hbomberguy,як мені здається, розкрив секрет успіху зовсім іншого "шоу": Камшиної опупеї "Відблиски Етерни".

1. Перші книги обіцяють детектив, але зводиться все до безумної кльовості Алви - чек.
2. Всюди розтикані підказки, які потім ведуть нікуди, та "дзвіночки", які повідомляють ні про що - чек.
3. Всюди розтикані "пасхалки", які для фанів мають цінність самі по собі: ооо, у Шерлока на шафці силует "Тардісу"! Оооо, Валме процитував Чехова! - чек.
4. Сюжет ніяк не завершиться, гештальт ніяк не закриється - чек.

І тут мене осяяло. Якщо ця книга, яку навіть більшість фанів вважає слабкою, сформувала потужніший російський літературний фендом (інші російськомовні письменники за кількістю фанфіків і поруч не встали, така сумна реалія) - то, може, задля популярності витвір мистецтва і має бути поганим? 

Адже ці обвислі хвости та недоплетені інтриги породжують у читачеві ілюзію багатозначності та глибокої змістовності. Адже тільки порожнечу можна сприйняти за безодню; де зміст покладено - там фантазії нема де пустувати.


morreth: (Default)
Після першого Майдану Андрюша сидів на дупі й нив, після другого сидів на дупі й нив, зараз сидить на дупі і ниє.
Стабільнасць.

http://dok-zlo.livejournal.com/2344035.html
morreth: (Default)
Раз усі вже побігли.
Ці три роки зробили свою справу: мені насрати.
morreth: (Default)
Сьогодні Ісус наш Господь мені сказав:
- Олю, зайди до церкви. Ось зараз, на вечірню службу.
- Та я ж не зможу причащатися. Я ж щойно попоїла та неділю пробакланила.
- Ось саме тому й зайди. Буде цікаво.
Н-ну гаразд. Зайшла.
Все як годиться, "Господь з вами - і з духом твоїм", загальна сповідь, читання, проповідь, загальна молитва - і останнім пунктом:
- Про заборону абортів і збереження гідності жінок України Тебе просимо.
- Вислухай нас, Господи, - кажуть віряни.
- ШОБЛЯ?!!! - каже Оля.
І виходить із храму, грюкнувши дверима.
- Боже, - питаю, - Ти від мене цього хотів?
- Е-е-е, власне, ні, - каже Він. - Я хотів, щоб ти вголос сказала, що треба або хрестик зняти, або труси надіти. Ну тобто, або заборона абортів, або гідність жінок України. Бо якщо ти, друже, молишся за заборону абортів - значить, ти своїх сестер у Христі вважаєш тупими козами, які не здатні самі послухатися Мого голосу та поступили по совісті. Тоді забудь про гідність жінок України. Так відверто й кажи з катедри: про наше панування над жінками, про повне перетворення їх на бидло для нашого задоволення, щоб було як в серіалі "Оповідь служниці" Тебе просимо... Я, звичайно не слухатиму, але ви ж, фарисейські мордяки, знову зробити вигляд, ніби то Я вам дозволив... Ось, що Я хотів, же б ти сказала, але й так непогано вийшло. Вони принаймні знають, що хтось не згоден. Прийдеш додому, хоч напиши про це.    
Ось, пишу.
Католички!
Сестри!
Господь, створивши жінку істотою з розумом, душею та вільною волею, нагадує, що ніхто не має права вирішувати за неї питання совісті. Але мужики знов та знов хочуть забрати це право в свої пазурі.
Зауважте: вони моляться не про створення шелтерів для вагітних у скрутних обставинах. Не про покращення матеріального становища жінок. Не про засоби державної та суспільної допомоги для породіль. Не про впровадження нормальної фостер-системи. Не про сексуальну просвіту у школах. Не про ліківдацію дискримінації матерів. Не про фінансування для винахідників штучної матиці.
Ні, трясця їм в печінку, вони моляться про заборону абортів - "вислухай нас Господи".
Господь не хоче вас слухати, телепні! Бо з усіх варіантів боротьби з цим соціальним злом ви обираєте саме той, від якого жінкам буде погано!
Бо вас не цікавить рятування немовлят. Вас цікавить влада над жінками.
То будьте принаймні чесні та у вічі кажіть своїм вірянкам, з яких збираєте гроші в скриню, чого ви від них прагнете.
Бовдури.
morreth: (Default)
Мої очікування були дещо завищені, тому я дещо розчарувалася. Так, на тлі "БпС" або "ЗС", а надто на тлі "Мужика з криці" фільм цукерочка. Але... хіба на тлі. Якщо порівнювати з "Марвелом", то це десь "Доктор Стрендж". Тобто, не шлак, але другий раз передивитися навряд чи схочу.

Але давайте чинним порядком. За прикладом свого сина, почну з хорошого.

Тест Бегдель фільм не просто проходить, а проскакує галопом, з гиком та свистом, розмахуючи мечами та списами. Амазонки прекрасні. Галь Гадот прекрасна. Кріс Пайн вряди-годи не афігенний мачо-мен, а так нічосі хлоп.
Картинка дуже красива. Бойові сцени зашибісь. І... власне, все.



Знову, як в усіх фільмах ДС, найпровальнішим моментом є сценарій. Чому, трясця його матері, у амазонок раптово місія - битися з Ареєм? А якщо в них така місія, то чому вони сиділи на дупі рівно, аж поки Діана не вимахала здоровенною дівахою? А якщо це не їхня місія, а її персональна, то чому Зевес так довго роздуплявся з тим щоб послати її на землю?
Взагалі, вся лінія з Ареєм притягнута за вуха й сюжетно вбога. Вона введена лише для того, щоб дати Діані гідного супротивника і щоб був фінальний махач.
Спроба представити Першу світову як Другу, а німців як головних поганців також не тойота. Людендорф був не зайчик, але перетворювати його на якогось воєнного маніяка... Не знаю, не знаю, особисто я вважаю, що це поганий хід. Я і Мадам Отрута, в якої нема власної сюжетної арки, мотивації, історії - її введено лише для того, щоб Діані було до кого явити милосердя. Та тю.
Загалом не розкритий ніхто. Начебто Стів девтерагоніст, не хала-бала, але і в нього до пуття нема арки, яка б розкривала характер. Якщо це так задумано, щоб "віддзеркалити" функцію "любовний інтерес героя" з гендерною інверсією, тоді да. А так ні.
Хто він взагалі такий? За що воює? Що змушує його, американця, працювати на британську розвідку та ризикувати головою на Західному фронті? Де мотивація? Коли у "Першому Меснику" Стів Роджерс рветься на фронт попри своє хирляве тіло та проблеми зі здоров'ям, у його мотивацію віриш, бо претензії Гітлера на світове панування виглядали реальною загрозою. Що змушує битися Стіва Тревора?
"Галаслива команда" Диво-жінки начебто і має більше екранного часу, ніж "Галаслива команда" Першого Месника, але цей час витрачений напрочуд бездарно. Снайпер не робить жодного снайперського пострілу. Індіанець-контрабандист у Бельгії? Ну я не знааааю... Єдиний, хто справді придався - це Самір.
Якби я була "сценарним доктором" цього фільму, я б зробила так:
Read more... )
 


morreth: (Default)
- як то написала на своєму плакаті одна старенька феміністка на марші проти Трампа.

ПОВІРИТИ НЕ МОЖУ, КУРВА, ЩО МУШУ ЗНОВ ПРОТЕСТУВАТИ ПРОТИ СРАНОГО БЕРКУТА!



На щастя, це не той випадок, коли треба сушити собі голову над питанням "де брати кадри". На щастя, нам просто ну ні в дупу не потрібна та "Муніціпальна гвардія" у виді комунального підприємства, яке за наші гроші не пускає нас до міськради. Отже ми мітінгували проти призначення Ткаченка та проти існування цих яничар докупи.

Я вела стрім. Це не дуже хороший стрім, бо я стрімила вперше в житті. Але це реальний живий стрім з місця подій.

https://www.facebook.com/DniproDemAlliance/videos/1380329335388547/
https://www.facebook.com/DniproDemAlliance/videos/1380365388718275/

І фоточок вам у стрічку:







October 2017

M T W T F S S
      1
23 45 678
9 10111213 1415
16171819202122
23242526272829
3031     

Syndicate

RSS Atom

Style Credit

Expand Cut Tags

No cut tags
Page generated Oct. 20th, 2017 05:06 am
Powered by Dreamwidth Studios